• /
  • /
  • De kennis e-mail nieuwsbrief van JagerKuiper wordt ook gelezen door John. Hij heeft een grondverzet bedrijf en werkt met professionals.

De kennis e-mail nieuwsbrief van JagerKuiper wordt ook gelezen door John. Hij heeft een grondverzet bedrijf en werkt met professionals.

Je krijgt een mail van een advocaat... Wat doe je dan?
Je zal de mail aarzelend openen als er een dreigend onderwerp in staat, maar je opent hem met plezier als de onderwerp regel je aanspreekt.

Grondverzet- en loonbedrijven zijn een doelgroep voor dit advocatenkantoor. Harde werkers en gedreven professionals. JagerKuiper Advocaten ervaart dat er een hoge ‘open rate’ is van de nieuwsbrief. Zij stoppen er dan ook energie in om de nieuwsbrief echt aantrekkelijk te maken voor hun lezers. Niet alleen leuk, maar ook snel scanbaar en met inhoud waar je wat aan hebt. De nieuwsbrief leest makkelijk. Een bewuste keuze om je doelgroep ‘er bij te houden’. Het ‘subject’ is dan zo goed mogelijk gekozen; prikkelend en kort.

Het hoge openingspercentage en afleverpercentage (daadwerkelijk in een mailbox van de geadresseerde - geen bounce) komt ook door het gebruiken van een vaste afzender, een specifiek, consistente afzender naam en e-mailadres.

In het cms van de website worden de artikelen opgemaakt (vulling van de website) en meteen via een link (url) wordt de inhoud bij postzegelnietnodig binnen gehaald. Efficient!

Door keuze van diverse artikelen en de click rate daarop (doorklik gedrag) kan de populariteit van artikelen gemeten worden en zodoende een steeds betere samenstelling van de nieuwsbrief worden gemaakt.

Andere artikelen

>*/ ]]