Curves stuurt e-mail acties door heel Europa.
Katy is 50, wil gezond en vitaal door het leven gaan en met andere vrouwen samen sporten. Casus vanaf Europees niveau tot local marketing in Tottenham of op wijk niveau in Veenendaal!
Katy is 50, wil gezond en vitaal door het leven gaan en met andere vrouwen samen sporten.
Casus vanaf Europees niveau tot local marketing in Tottenham of op wijk niveau in Veenendaal!
Door heel Europa vind je clubs van Curves. Een wereldwijde organisatie met zo’n 10.000 clubs.
Vanuit een centraal account wordt een basis e-mailing klaar gezet per land. Een combinatie tussen feiten, kennis en een mooie actie. Volwaardige ingredienten voor een goede mailing.
In postzegelnietnodig is er samen met Curves voor gezorgd dat alle lokale gebruikers kunnen inloggen en zo aan hun eigen lijst/doelgroep een emailing kunnen sturen. Hiervoor gebruikt een lokale club de basis die is klaargezet en vult deze naar wens aan met eigen, lokale informatie. Direct van uit de club, van leden voor leden; succesverhalen. Dat maakt de nieuwsbrief van Curves zo speciaal en zo passend bij de doelgroep.
De acties kunnen worden uitgeprint zodat zelfs conversie in de club kan zijn. De links verwijzen naar de lokale website.
Een mooi staaltje van samenwerking!