Introdans verstuurt e-mailings. Abel ontvangt de nieuwsbrief. Hij houdt van kunst en expressie.

Je hebt passie voor kunst. Je geniet van dans en met het merk Introdans kan je gezien worden. Mooi hoor. De nieuwsbrief van Introdans prikkelt je zintuigen.

Abel is geabonneerd op de e-mail nieuwsbrief van Introdans "

Je hebt passie voor kunst. Je geniet van dans en met het merk Introdans kan je gezien worden.

Mooi hoor. De nieuwsbrief van Introdans prikkelt je zintuigen met mooie beelden en een opsomming van prachtige varierende programma’s. The Glitter and Glamour in je mailbox. Maar dat niet alleen; dansen is ook heel hard werken en streven naar perfectie.

Introdans heeft verschillende doelgroepen, van goede vrienden naar royale vrienden. Mensen die zich verbonden voelen met Introdans. Binnen postzegelnietnodig zijn de diverse segmenten aangemaakt en zo ontvangt iedereen een bericht dat ook echt voor hem of haar bestemt is.

Er is geen nieuwsbrief bij postzegelnietnodig die zoveel extra bereik gegenereerd dan die van Introdans. De verbondenheid met het merk zorgt ervoor dat mensen van uit de nieuwsbrief artikelen of zelfs de hele nieuwsbrief delen binnen hun social media netwerk. Over engagement gesproken!

Vraag je doelgroep om je bericht naar andere geinteresseerden te sturen of om hem te delen op twitter of via facebook. Misschien kan je er zelfs een aardigheidje voor geven.

0 Offerte aanvragen

Deze website gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke ervaring krijgt op deze website. Er worden GÉÉN marketing cookies geplaatst om je later van advertenties of boodschappen via andere belanghebbenden te voorzien.