Online Adverteren? Wij helpen je.
Er zijn een verschillende vormen van online advertising. Deze verschillende vormen kunnen samen komen in één plan. Om je te helpen zetten we ze uiteen en gaan we graag met je in gesprek over de invulling.
Online advertising is een maatpak; op je wensen afgestemd en voor de juiste doelgroep. Daarmee is de aanpak voor een goed plan wel hetzelfde, maar de afstemming bepaald wat de preciese omvang wordt.
- zoekmachine advertising (Adwords) SEA
- display advertising
- creëer in-app advertising
Onze diensten zijn op abonnementsbasis af te nemen.
Zoekmachine advertising Adwords (SEA)
De meest bekende vorm van online adverteren is via Google (meest gebruikte zoekmachine). Die advertenties zijn inprincipe tekstadvertenties. Je vindt ze naast en tussen het 'zoekresultaat'. Het is een zeer effectieve manier van adverteren, want je zit direct bij de bron -> vraag en aanbod ontmoeten elkaar. Wij adviseren in en maken Adwords campagnes.
Display advertising
Deze wijze van adverteren komt ook veel voor. Met 'display' wordt een beeld of een banner bedoeld. Er zijn verschillende websites en netwerken die Display adverteren aanbieden. Via Google kan dat ook, maar ook binnen social media (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, etc.) zijn er tal van mogelijkheden. Een goed plan, maar juist ook een goede vormgeving van de boodschap is erg van belang. Het campagne plan, de inhoud, vormgeving, uitvoering (executie) en het monitoren zijn het complete plaatje dat je bij Postzegelnietnodig kan vinden.
Neem contact op voor een inventarisatie.
Creëer in-app
Er zijn zoveel verschillende apps en we gebruiken ze allemaal maar wat graag. Het liefst gratis. In deze apps, maar ook in betaalde apps, vind je advertenties. Dit is natuurlijk ook een vorm van display advertising, maar er komt in de uitvoering nog best wel wat bij kijken. Voor deze speciale groep is het opzetten van een gedegen plan en goede uitvoering ervan van het grootste belang. Mooi dat je ons weet te vinde, want we helpen je er graag bij.
Tijd voor actie!
De eerste stap zetten voor Google Adwords, display adverteren of in-app advertising? Laat een berichtje achter of bel ons.
Een paar inventarisatievragen om vast in de sfeer te komen:
- Welke dienst(en) wordt het meest afgenomen?
- Welke producten zijn de bestsellers?
- Waar adverteer je momenteel nog meer (offline of online)?
- Kan jij wat je bedrijf doet in 1 zin samenvatten?
- Wie zijn je concurrenten?
- Wie is precies je doelgroep?
En zo hebben we nog een paar vragen, maar die stellen we graag in een persoonlijk gesprek.